2017-06-27
NYÁRI VEZETŐI ÜGYELET
2017-06-27
Tankönyvárusítás
2017-06-27
TANESZKÖZLISTA
2017-06-07
EBÉDBEFIZETÉS 2017 SZEPTEMBER
2017-05-30
NAPKÖZIS TÁBOR
2017-05-18
Titkos Kert Meghívó
2017-05-13
EBÉDBEFIZETÉS
2017-04-21
Etika / Hit és erkölcstan 2017/2018
Összes hír

Kompetencia mérés

2015-ös eredmények

2014-es eredmények

2013-as eredmények

2012-es eredmények


A 2014/2015-ös tanév Országos Kompetenciamérés eredményei

A Tomori Pál Általános Iskola eredményei

6. évfolyam

Matematika

A tavalyi 6. évfolyam (a jelenlegi 7. évfolyam) eredménye (1658 pont) szignifikánsan, jelentősen jobb, az országos átlagnál (1497), a budapesti iskolák átlagánál (1546), és a budapesti közepes iskolák átlagánál is (1517).

A CHS-index (családi, szociális háttér) szerint az elvártnál jobb az iskolai eredmény.

 

Szövegértés

A tavalyi 6. évfolyam (a jelenlegi 7. évfolyam) eredménye (1592 pont) szignifikánsan, jelentősen jobb, az országos átlagnál (1488), valamint a budapesti közepes iskolák átlagánál (1521), a budapesti iskolák átlagánál (1547), ha nem is szignifikánsan, de ugyancsak jobb.

A CHS-index (családi, szociális háttér) szerint az elvártnak megfelelő az iskolai eredmény.

 

8. évfolyam

Matematika

A tavalyi 8. évfolyam eredménye (1577 pont) gyengébb az országos átlagnál (1618), a budapesti iskolák átlagánál (1662) és a budapesti közepes iskolák átlagánál is (1627).

A CHS-index (családi, szociális háttér) eredmény nincs.

A 6. osztályos eredményükkel azonos a 8. évfolyamos eredményük.

Szövegértés

A tavalyi 8. évfolyam eredménye (1495 pont) gyengébb az országos átlagnál (1567), a budapesti iskolák átlagánál (1611) és a budapesti közepes iskolák átlagánál is (1576).

A CHS-index (családi, szociális háttér) eredmény nincs.

A 6. osztályos eredményükkel azonos a 8. évfolyamos eredményük.

 

2016. március 7.                                                                                           Fekete József

  

Főoldal Kapcsolat